رای دادن آقا

وبلاگ جان! خیلی وقت بود که دلم لک زده بود برا این فضای کاربری «ارسال مطلب جدید» باید بعداً بیام و مفصل درددل کنم برات، اما الان، آخر یه روز تعطیل -البته تعطیل برای امثال خودم- با هزار مکافات و درس نخوندن و کلی دغدغه مزخرف، نشستم و نوشتم، برای کسی که می‌دونم حتمنِ حتماً حرفم یه جوری به گوشش می‌رسه:

«آقای عزیزم، نگران نباش، هرچند که مثبت 18 ساله ها دیروز پشتت را لرزاندند با این «نتایج اولیه و آخریه آرایشان»، اما خواستم بگویم، ما «هفده سال و یازده ماهه ها» که نمرده ایم، هستیم پشتتان، به کوری چشم بعضی ها»

بی بی سی رسانه رسمی انگلستان در مطلبی با تیتر یک محاسبه: حذف 'یزدی، جنتی و مصباح' از خبرگان چگونه ممکن است؟» با مبناقرار دادن تعداد آراء روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری تهران نوشت:

«رای دهندگان به فهرست رفسنجانی-روحانی ، بیش از نیم میلیون نفر از رای دهندگان به فهرست یزدی-جنتی-مصباح بیشتر هستند. در چنین شرایطی اگر حامیان رئیس جمهور فعلی در انتخابات خبرگان پیش رو، به طور هماهنگ به ۱۶ نفر رقیب آقایان یزدی، جنتی و مصباح رای بدهند، به راحتی امکان راندن آنها به جایگاه های ۱۷ به پایین فهرست منتخبان استان تهران را خواهند داشت.»

«رأی نیاوردن «مثلث جیم» در تهران، هزینه بسیار بالایی برای جمهوری اسلامی، آیت‌الله خامنه ای، سپاه و افراطی‌ترین بخش‌های جمهوری اسلامی دارد. شکست این سه تن، آزمون فیصله‌بخش شکست آیت‌الله خامنه‌ای، اصولگرایان و اسلام فقیهانه آنان است. تهران می‌تواند این آزمون فیصله‌بخش را انجام دهد...»
#راه_شهدا